Vet du vilken musikal, vilken låt kommer ifrån?


Ikväll hade vi äntligen vår konsert!
Repertoaren var blygsam med endast fem musikal-låtar och en nästan musikal-låt som extranummer. Tycker själv att det blev riktigt bra och mycket folk kom det!

Repertoaren såg ut som följande:
Aquarius
Music of the night
Seasons of love
Starlight express
Anthem
------------------------------
Extranummer: Gabriellas sång

Inatt mådde jag för övrigt inget vidare... En följd av vaccinet?
Jag tror det.
Men vid halv fem imorse tog jag en ipren och sen har jag mått prima.

Mina vänner klagar på smärta i sprut-tagar-axeln och tendenser till illamående.
Det är nog säkrast att ligga lite lågt med träningen i någon dag.
Man har ju trots allt en svag dos influensa i sig.

Annars har jag blivit ganska mycket fattigare och lyckligare idag... Anledningen kommer att visas på bloggen inom kort ;)

5 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
10 november 2009 kl. 22:39

Jag tror du har köpt sveriges största chokladkaka!

Trucha sa...
10 november 2009 kl. 22:59

Antar att det blev en cykel? Hoppas du inte kommer att må dåligt av sprutan. Kram

Emil sa...
10 november 2009 kl. 23:09

Haha lätt!

Hair
Phantom of the opera
RENT
Starlight Express
Chess

"Så som i himlen"

Kul att du fortsätter sjunga!!!
Kram

Elisabeth sa...
11 november 2009 kl. 11:51

Cykel är mitt tips, för en Iron Woman!

Ann-Mari... sa...
11 november 2009 kl. 16:08

K - Om det vore såväl ;)
Trucha + Elisabeth - Ni har sagit huvudet på spiken!

Emil - Du är grym! MVG i musikal-kunskaperna :D
Vad vore väl livet utan sång???
Jag höll tyvärr upp ett par år efter gymnasiet, men så fort jag började igen så kände jag hur det varit en del som fattats och som jag inte vill vara utan!

Kul att du hittat min blogg också!
Jag passar på att länka till din.
Kram!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.