Knäpp? Jag?!? Inte så konstigt kanske...


Idag åker två av mina familjemedlemmar till Polen för att imorgon kunna starta i Gill Gran Turismo Classico.

Ett helknäppt "landsvägslopp" från Polen till Stockholm, med en 28 Fiat 126p.

Det är ett gentlemannarally där alla som deltar kör i exakt likadana bilar. Totalt kommer 28 ekipage att delta.

Imorgon körs första etappen mellan Poznan i Polen och Berlin i Tyskland.
Andra etappen går på lördag mellan Berlin och Malmö.
Sista etappen går på söndag mellan Malmö och Stockholm.

Vinnaren får oändlig ära och en exakt likadan bil som pris.
Låter detta knäppt?
Jag menar... Varför inte bara ta en normal semester när man fyller 50?

Min slutsats: Om någon tycker att jag är lite udda, så kanske det har sin förklaring ;)
Jag tycker hur som helst att det är jättekul och modigt att följa sina konstiga infall och drömmar. Om man sen kallar det för galenskap så är jag gärna galen!


Ps.
Här kan man förresten se några fina bilder från vår musikalkonsert!

2 kommentarer:

Lisen sa...
12 november 2009 kl. 13:49

Åh! Så spännande! Hoppas det går bra!

Elisabeth sa...
12 november 2009 kl. 16:34

Heja heja, inte ett dugg knäppt. Urkul! Önskar jag var med...

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.