Vad man får ut av UTNARM:


Denna bild kan sammanfatta ungefär vad jag fick ut av Teknologernas och Naturvetarnas egen student och arbetsmarknadsmässa idag! Nja... Det kanske var att vara lite snäv.

Många trevliga samtal med många intressanta företag blev det.
Både företag jag kände till sen tidigare och för mig tidigare okända, men icke desto mindre intressanta företag.

Mycket prat om exjobb och möjligheter efter examen.
Ett som är klart med årets upplaga av UTNARM är att det var betydligt färre företag som ställde ut, och väldigt få som höll på med IT.

Däremot märktes det att energibranschen är den bransch som pengarna finns i. Energiföretagen var verkligen överrepresenterade och här tycker jag att man märkt en stor skillnad bara sen jag började studera. Skönt att man valt en "bransch i tiden":)

So long!

1 kommentarer:

Anonym sa...
5 november 2009 kl. 18:57

Fan vad nice!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.