Rengjord cykel och premiär i världscupen i längd... och sol såklart!


Varmt och SOL!

Ursäkta min lilla enformighet
kring samtalsämnet väder men
jag påverkas så mycket av det
att jag inte kan låta bli.

Och kan man annat än prata om
vädret, en dag när Uppsala
dubblat den tidigare totala
solinstrålningen för hela
november månad!
Fantastiskt!!!

Så vad gör man en solig dag i
november?

För min del blev det en liten promenad, en liten mtb-tur
samt en rejäl och välbehövlig rengöring av min leriga mtb:)

Att bara vara utomhus, ta ett djupt andetag, låta lungorna
fyllas med frisk luft, blunda och slappna av i kroppen.

Jag vet inget bättre sätt att känna sig levande... (Förutom att vistas i fjällmiljö/havsmiljö då.)
En dag att bara vara på.

Sen har jag gluttat lite på längdskidåkning också.
Härligt jobbat tjejer!
Gött att de kommit igång nu och än mer ser jag fram emot skidskyttepremiären i Östersund:)

Hoppas solen inte väntar lika länge på att komma tillbaka nästa gång!

1 kommentarer:

Anonym sa...
22 november 2009 kl. 19:37

Kommer du till östersund under skidkytte??? Kram Emilia

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.