Jag är awesome!!!


Jag har fått en utmärkelse som heter " I think you are an awesome girl" av min underbara kusin Lisen. Utmärkelsen kommer dock med en förpliktelse att ska skriva tio saker ni inte visste om mig.

Eftersom jag egenligen ska sitta och plugga till kommande tenta nu, så passar det ju utmärkt att ta sig lite tid till en förpliktelse istället ;)

1. Fysik har alltid varit mitt sämsta ämne. Hmm... Kanske borde börja plugga till något annat?

2. Är min favoritsiffra.

3. Under väldigt korta perioder har jag testat på väldigt många olika aktiviteter. En av de mest otippade är kanske den korta period på mellanstadiet som jag höll på att drilla. Jag har faktiskt fortfarande kvar min drillpinne hemma hos föräldrarna.

4. När jag var liten så lärde jag våra katter att åka spark genom att hålla kvar dem på sparken... Hm... Nu kanske jag får någon djurrättsaktivist efter mig? Det slutade iaf med att de (katterna alltså) när de blev större ville åka spark för då skulle man stanna så att de fick hoppa upp och åka med.

5. När jag hör en mygga i rummet så kan jag inte sova utan måste kliva upp och hitta den och slå mot den. För att inte förvärra situationen med djurrättsaktivisten ovan så ska sägas att jag endast slår för att varna myggorna... Tyvärr brukar den kraftiga tryckvågen göra att de stryker med... Oops..

6. När jag var liten älskade jag att klättra i träd... Vänta nu!!!
Jag älskar väl fortfarande att klättra i träd???

7. Ja, när vi ändå är inne på det så har jag inga som helst åldersnojor.

8. Jag gillar ironisk humor. (Det här kanske hjälper ovana läsare att förstå mig bättre... ironi i text kan ju vara svårare att känna igen än ironi in real life)...

9. Av föräldrarna önskar jag mig nya löparskor i julklapp och längdpjäxor till födelsedagen (blink, blink)...

10. Jag kan fortfarande vakna upp och känna en intensiv längtan efter morfar.

Sen skickar jag denna fina utmärkelse vidare till " I think you are an awesome girl" till Karin som delar blogg med Martin och som säkert också behöver fly plugget ett tag... Eller???

3 kommentarer:

Anonym sa...
24 november 2009 kl. 19:10

Va bra två problem mindre...

M

Mattias sa...
25 november 2009 kl. 04:02

Tja! Bra att du tog mitt tips. Jag ska se det som spelades in senare! Hoppas du får dina längdskidpjäxor. Det är det bästa som någonsing har hänt i mitt liv: mina första längdskidpjäxor :)

Lev gott!

anna sa...
26 november 2009 kl. 10:06

haha! drillflickorna! Herre gud, vad man förtränger! Jag var ju också med..och jag har fortfarande kvar min drillpinne..
Tur att det inte blev en speciellt långvarig hobby..
kram!/Anna

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.