El fin de curso con vino tinto y queso

Igår var det tionde och sista gången i spanska-kursen som jag läst under hösten på Medborgarskolan.

Det har varit lärorikt och nyttigt att kicka igång de ringrostiga spanskakunskaperna. Samtidigt hade jag kunnat göra kursen bättre än vad jag gjorde. I början var jag väldigt optimistisk, men allt som veckorna gick och jag ägnade mindre och mindre tid till att prioritera kursen, ja... desto mindre fick jag ju ut i slutändan.

Det var ändå en trevlig sista gång. Vi drack vin och åt ost. Med lite vin varje gång så hade nog det spanska talet flutit på alldeles förträffligt...

När jag kom hem väntade denna vackra blombukett på mig.

Inte för att jag blivit klar med spanska-kursen eller så, utan för att den blev över från Anders Wall - dagen.

Glad blev jag i alla fall!

Andra intressanta bloggar om:,

2 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
26 november 2009 kl. 15:50

Ja nåt måste man ju även du få ut av det hela.

Anonym sa...
26 november 2009 kl. 21:35

B´cause your worth it...

M

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.