Go Sweden!


Nytvättade men det varade ju inte så länge...
En bra löptur blev det iaf idag!


För övrigt blir jag så glad när jag ser Charlotte Kalla!
Kan man bli annat???
Hon är ju helt fantastisk!
Hoppas hon får en bra säsong fram tom OS för då kan det bli riktigt skoj!
Jag känner verkligen hur jag börjar längta efter OS. Jag kommer att bli helt odräglig och sitta framför tv/radio/dator med mitt minutiösa schema och pricka av sport för sport och resultat efter resultat :D
I love it!

Mats... Har du någon sängplats/golvplats över???

3 kommentarer:

Anonym sa...
22 november 2009 kl. 21:47

Mats, eller två sängplatser...

M

Kristoffer Darj sa...
23 november 2009 kl. 11:51

Bara att räkna här. Hur stor volym har han i rummet. Det går ju såklart att bygga på höjden också.

Unknown sa...
23 november 2009 kl. 17:36

Hu, hum. Vet att det är några som inte har några planerade inneboende. Hur seriös var frågan? :)

Förresten så har det snöat totalt 5,23m i november och ligger 2,25m i bas upp i Whistler. All time record, bra timing Mats!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.