Bästa utklädnad och ännu en helg på jobbet...



Vilken helg det har varit!
För det har väl varit helg??? Det har gått så himla fort så jag har nästan missat att det varit helg...

Här kommer utlovade bilder på outfiten :)
Scary eller hur!

Och det gissa vad! (som om titeln inte avslöjar det...)
Jag vann pris på festen för bästa utklädnad!!!
Det var första gången jag vinner en bästa outfit så jag är super-stolt!
Och som jag sa... Vem behöver köpa en färdig kostym när man har lite fantasi ;)

Annars har jag som sagt jobbat hela helgen och det konstigaste som hände denna helg var anropet jag fick på kom-radion,
-Ann-Mari, kan du gå upp på dam-relaxen. Det är en kund som tycker att två tjejer är alldeles för intima med varandra, så du kan väl kolla upp det.

Haha! Ja, visst kan jag det.

Till min lättnad (och den manliga andelen jobbande badvakters besvikelse) fann jag inget fuffens även om jag såg två misstänkta tjejer. Det är ju liksom svårt att gå fram till dem och säga,
-Ni vet väl att ni inte får ta varandra offentligt? Jag tänkte bara att jag skulle säga det till er så ni vet.

Allting kan hända och händer verkligen på möjligheternas anläggning.

1 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
1 november 2009 kl. 22:08

Synd du inte hade din monsteroutfit på jobbet. Det hade fått dem på andra tankar.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.