På väg söderut igen...


Just det.
Internet ingår faktiskt i biljetten när man väljer att åka buss med Härjedalingen istället för snål-SJ.
I LIKE!!!

Så just nu har jag lämnat Tönnebro och närmar mig Gävle i ett snabbt tempo.

När jag landar i Uppsala väntar en minst sagt hektisk vecka innan det åter är dags att åka upp till lugna Norrland för ett långt och härligt jullov :)
Men trots att det kommer att bli en hektisk och intensiv vecka så tror jag att det kommer att bli en riktigt rolig vecka!

Några saker som kommer att ske:
- Göra klart MATLAB-kursen innan söndagkväll är slut...

- Imorgon blir det tradionellt julbak i Flogsta. Bilden kommer från fjolårets succé :)

- På lördag är det dags för julfest med kören och härligt luciafirande!
Lucialinnet och ett paket är införskaffat. Måste baka en paj också.

- På måndag ska jag jobba.

- På tisdag kommer älskade kusin-vitamin och så är det adventskonsert med VG-kören i Helga Trefaldighets Kyrka. Stämningsfullt och inget du vill missa! Kom gärna dit om du har tid, kl:18.00

-På torsdag är det sista redovisningen i skolan och då ska en opponering på en annan grupp vara gjord.

-På fredag ska julklappar införskaffas.

-På lördag åker jag hem.

Sen är det ett antal fika som ska göras med vänner som man inte kommer att se igen på ett tag :D

Mycket roligt som händer alltså!
Nu har vi passerat Gävle och jag ska fortsätta ägna mig åt MATLAB och radiosporten ;)


2 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
10 december 2009 kl. 20:21

Ja det där med julklappar ska bli intressant att se hur jag ska hinna med mellan ex-jobbsskrivande och annat. Pust.

Lisen sa...
10 december 2009 kl. 20:42

Härligt!!!!
Jag ser fram emot att hälsa på dig!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.