The Bräcke...

Det blir inte alltid som man tänkt sig...
Men det behöver sannerligen inte bli sämre för det!

En av de viktigaste anledningarna till att befinna sig i Norrland under hela julen (förutom att träffa familjen såklart!), ni kan nog inte gissa det, men det är iaf att åka längdskidor!

Ifjol blev jag förkyld över julen och sen var det minsann fullt upp med kalas, åka utför och omtentor mm...

Iår är jag inte förkyld.
Jag fyller inget spännande.
Jag har inga omtentor.
Inga planer på att åka en massa utför.

Så iår valde termometern att parkera på -20 grader eller kallare...

Jag känner mig lite lätt frustrerad, men jag har hittat en lösning (hoppas jag).
Lösningen blir att fira nyår i Bräcke där yr lovat att hålla temperaturen på max -15 grader istället för Sundsätt som lovar att det inte kommer att vara varmare än -15 grader under de tre närmaste dagarna...

Hoppas att yr har rätt.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.