Kallt... I Norrland också.

Hemma!

Det har gått 9, minst sagt hektiska, dagar sen jag var hemma sist...
Jag har gjort allt jag skulle enligt min tidigare planering och ungefär dubbelt så mycket mer...

Därför är det extra skönt att resa bort (hem) så fort man äntligen har gjort klart allt som ska göras så att en känsla av LEDIG kan infinna sig.

Direkt hem till kölden och snön!
Just nu -22.1 men igårnatt var det tydligen -37.6 grader kallt...

Hoppas att det snart blir lite varmare så att jag äntligen kan börja nöta i längdspåren och det får gärna komma lite mer snö.
Tills dess fortsätter jag att njuta framför den öppna spisen och skidskyttet...

3 kommentarer:

Anonym sa...
19 december 2009 kl. 14:53

Jaaa jättehärligt... så länge veden räcker.

M

Henrik sa...
20 december 2009 kl. 14:42

I natt drömde jag en mardröm precis innan jag vaknade. Det var +1, regnade och all snö höll på att försvinna. Jag blev verkligen jättearg, på riktigt, vilket är ganska olikt mig. Strax efter vaknade jag på riktigt och när jag tittade ut genom fönstret var det -4C och en underbart vackert snöfall ute.

Snart blir det ett löppass med knarrande snö under fötterna.

Ann-Mari... sa...
21 december 2009 kl. 09:29

Du kan gärna få några minusgrader härifrån om du skulle behöva!
Vi har så att det räcker och blir över.
-15 och på gränsen till att man överhuvudtaget kan träna...

Igår när vi skidade så hade jag problem med luftrören men jag hoppas att de har vant sig så det går bättre idag :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.