Dan före dopparedagen...

Då var det dammat, dammsuget och torkade golv...

Granen är klädd med resultatet till höger.

Nu väntar en promenad med Bono i kylan (just nu -27.3 grader) och sen blir det julklappsrim och julklappsinslagning och förhoppningsvis en lugn stund!

För övrigt väntar jag ivrigt på morgondagens avsnitt av julkalendern...
Jag har för länge sedan gett upp årets julkalender, och istället förflyttat mig 18 (!) år bakåt i tiden till Sunes jul.

En del avsnitt och skämt kommer jag ihåg, jag var ju nästan 8 år, men mycket har jag glömt...
Jag tyckte att det var väldigt roligt då och jag tycker att det är roligt än en gång, även om jag kanske skrattar åt lite andra saker än vad jag gjorde förut...

Prisa YouTube!

1 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
23 december 2009 kl. 16:36

Vi borde skänka några minusgrader till de som behöver. Sådär 15-20 grader är jag beredd att ge bort utan att gnälla.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.