Lördagsfika och speedway

Helgen gick minsann inte alls långsamt!
Poff!
Bara sådär och så var den över...
Fast som oftast när man tänker efter så har det ju egentligen hunnit hända en massa saker, såklart...

Ett exempel på detta är att jag äntligen har fått träffa Ida som kommit tillbaka till Svea rike både helskinnad och blondare. Detta skedde under ett mycket trevligt (och väldigt billigt) lördagsfika på Norrlands Nation.

Ett annat exempel på en kanske mer otippad helgverksamhet än en fika, är mitt intresse för Speedway. Något måste man ju ha i väntan på nästa skidskyttesäsong ;) I helgen har GP i Speedway rullat igång.
Konstig sport det där.
Åka runt med en cykel som man bara kan svänga åt ett håll...
Men jag har ändå fastnat för dess charm på något sätt. Inte för att det gick så himla bra ur svensk synvinkel i helgen... Och inte för att jag tror att heller denna säsong, kommer att gå bra ur svensk synvinkel.
Men för att det går så himla fort (fart gillar jag ju) , handlar om små marginaler och ändå krävs det något mycket mer för att lyckas...
Ett slags sjätte sinne för att hitta luckor, vara fräck och ge allt (samt ett bra serviceteam).

Sen har jag provat en hatt på IKEA.

Och nu är det alltså måndag igen.
Men det är ok.
Idag är en bra måndag :)

1 kommentarer:

Anonym sa...
26 april 2010 kl. 12:02

Jag tror att du provar hallmattan Sunset på bilden...

M

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.