Härjedalen och Jämtland där de är som bäst!


Var några dagar sen sist...
Jag har som sagt varit ute på fjälltur.
5 dagar på tur och 4 nätter på fjällstation/fjällstuga.

Jag älskar verkligen fjällen.

Ena sekunden blåser det storm och man ser inte mer än något enstaka ledkryss framåt.
Det får mig att känna hur stark och mäktig naturen kan vara när den släpper loss en bråkdel av sin energi...
Allt för att i nästa sekund klarna upp och plötsligt är omgivningarna och vyerna så vackra att det gör ont i hjärtat.



Det här kan jag leva på länge.

3 kommentarer:

Anonym sa...
13 april 2010 kl. 12:47

Trångboddhet, nej här har alla plats...

M

Karin sa...
13 april 2010 kl. 15:08

Jag längtar också när jag ser dina bilder... Härligt! :-)

Kristoffer Darj sa...
13 april 2010 kl. 21:24

Solgropen är den bästa gropen!
Härligt

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.