Grillpremiär!


Igår var vårpremiär för grillningen här hemma.
Hederliga svenska kotletter och färskpotatis! Mums!
Jag tycker att det är riktigt roligt att grilla.

I övrigt går det mycket tid till en rolig inlämningsuppgift i kärnkraft just nu.
Japp, ni hörde rätt!
Jag tycker faktiskt att den är rolig nu när jag äntligen börjar fatta vad jag håller på med :)
På fredag ska den lämnas in och sen ska jag ägna återstående del av terminen till projektarbeten i solkraft och kärnkraft samt tentaplugg i båda dessa ämnen.

En perfekt och skön avslutning på min sista ordinarie termin!

Ja... Och så ska jag ju resa till Prag också nu när askmolnet kanske är på väg bort!

Ps. Jag tyckte att det var roligt att Storvreta vann herrarnas SM i innebandy och att Rönnby vann damernas rafflande final.

2 kommentarer:

Anonym sa...
19 april 2010 kl. 16:45

Såg ju gott ut, intressant med energiproblemen-lösningarna...

M

Kristoffer Darj sa...
19 april 2010 kl. 20:23

5 av 5 möjliga grilltänger till grillningen.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.