Koh Phangan


Vad är nu detta?
En djungel mitt i stan?

Nja, på sätt och vis.
Jag har nämligen blivit bjuden på thailändsk restaurang kvällen till ära, och äntligen fick jag besöka Koh Phangan som jag länge velat gå till :)

Gott och mysigt, men så plötsligt släcktes alla, för stället karakteristiska, diodlysen ned och flera gånger mullrade åskan högt följt av monsunregnet som piskade i marken!

Tur att personalen försett oss med paraplyn att skydda oss med..


Ett annorlunda matbesök och jag gillart!

2 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
16 april 2010 kl. 22:41

Hoho ja till slut hade vi ju fyra paraplyer

Anonym sa...
17 april 2010 kl. 10:45

Bra utrustad skulle jag vilja säga...

M

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.