Slutet på utbildningen närmar sig sakta...

Tänk att det har gått mer än 4 år sedan jag tog mitt pick och pack och drog söderut...
Efter drygt 3,5 års studier (varav drygt 3 år på ES) återstår det nu inte alltför mycket.
Kanske är det jag som ska hålla min ex-jobbspresentation om drygt 1 år???




Idag var det i alla fall Rickard och Boel som höll lysande presentationer! (Antar jag eftersom jag inte förstod så mycket, men det lät svårt och alla bättre vetande verkade riktigt nöjda ;)

Det är bara att säga Stort Grattis till er båda samt önska er varmt lycka till med era doktoreringar som börjar rätt så omgående!

Själv har jag precis konstaterat att jag har ungefär 4 tentor kvar. (Om jag nu inte får omtenta i kvanten...)
4 st... Hoho!
Det närmar sig sannerligen!



4 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
29 oktober 2009 kl. 14:26

Grattis till de tu.
Men var är den rutiga hatten dagen till ära?

Rickard sa...
29 oktober 2009 kl. 14:42

Jag ville inte smutsa ner den, valde att spara den till disputationen!

Anonym sa...
29 oktober 2009 kl. 16:23

Lycka till, vi syns bland vågorna eller... For U2

M

Lisen sa...
29 oktober 2009 kl. 17:05

Vad duktiga ni alla är!
Själv känner jag att min utbildning snart tar slut och jag har inte ens gjort klart mina första 15 hp.
Men tiden går ju så fort!!!
Varför valde jag inte en längre utbildning?
Vill man någonsin lämna det här livet?

Kram!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.