Mera kultur och höst till folket!!!

När man en gång slagit sig in på den kulturella banan kommer man aldrig att vilja ta sig därifrån...
Förra veckan var det teater men denna vecka blir det bio!
Ikväll ska jag sitta i biomörkret och se Flickan som lekte med elden.
Jag gillade böckerna väldigt mycket, tyckte att första filmen var ok så det ska bli spännande att se vad omdömet efter kvällen blir!

För övrigt går helgen helt och hållet i labbrapportskrivandets tecken... Woho!
Om 2 veckor och 2 dagar väntar lugnet!
(Då är nämligen alla labbar FÖRHOPPNINGSVIS gjorda och 2 tentor avklarade!)
Hösten är ju så härlig och vacker så snart ska även jag kunna njuta fullt av den!

1 kommentarer:

Ann-Mari... sa...
11 oktober 2009 kl. 20:28

Måste tillägga att jag tyckte om filmen!
Den var aldrig tråkig och Noomi var grym!
Ett plus är nog absolut att ha läst boken innan man ser den...
Annars tycker jag tyvärr att det var många dåliga skådespelarinsatser i filmen. Färglösa och tråkiga som fick mig att fundera huruvida det här skulle vara Sveriges skådespelarelit???
4/5 fick den iaf av mig på filmtipset.se och mycket tack vare Lisbeth!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.