En världsomspännande blogg!


Jag gillar verkligen att titta på kartor! När jag tittar på statistiken över min blogg så är det roligaste att kika på vilka olika områden som klickat på bloggen...
Idag tänkte jag delge er den statistiken!

Hur kul som helst att se att min ytterst svensk-språkiga blogg har hittat ut till en massa roliga länder i världen!

Mest oväntat är kanske Sydkorea eller Venezuela...
Eller Guatemala eller Jamaica kanske...
Hm... Pakistan var rätt så oväntat också.

Allt som allt har någon från 33 olika länder lyckats hitta hit.
Det är riktigt kul med alla dessa långväga besök (självklart även roligt med kortväga)!

7 kommentarer:

Anonym sa...
27 oktober 2009 kl. 18:07

Jag försöker att dra mitt strå till stacken med Turkiet :) Om du har tur kanske jag kan fixa från Syrien och Bulgarien om ett tag :)

Anonym sa...
27 oktober 2009 kl. 18:13

Ska också försöka sprida utlandsbesöksfrekvensen, kan det heta så...

M

Anonym sa...
27 oktober 2009 kl. 19:51

Hej! E ju inom sverige jag:P Men jättekul att läsa din blogg. Hoppas allt är bra med er:) Skulle va kul att träffas någe. Undrar även hur man kollar vilka som läser ens blogg?? Kram Emilia

Ann-Mari... sa...
27 oktober 2009 kl. 21:44

Tack tack!!!
Alla geografiska bidrag mottages tacksammast!
och som sagt...även inhemska för det finns ju en orsak till att Sverige är mörkgrönt medan resten av världen är aningen mer ljusgrön :)

Vad gäller statistiken över bloggen så görs den av Google Analytics, med hjälp av någon kod som ska läggas in i html för din blogg. Fråga mig inte mer än så för det är Kristoffer som har hjälpt mig. Jag kan knappt programmera i JAVA än mindre i html :/...
Men jag kan inte se vem som varit inne på bloggen bara vilka orter typ och hur många som besökt den.

Henrik sa...
28 oktober 2009 kl. 19:27

"Jag kan knappt programmera i JAVA". Hmmm... :-)

Ann-Mari... sa...
28 oktober 2009 kl. 20:53

Man skulle kunna säga att jag inte gör annat än att programmera i Java! Sköldpaddor som föds, åldras, parar sig och dör är min stora specialitet :D

Karin sa...
29 oktober 2009 kl. 10:52

Du glömde MATLAB Ann-Mari. Allas vår största specialitet! Själv börjar jag alltid dagen med en trevlig matris...

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.