Lika som bär?

Fredag!
Tyvärr jobbar jag hela helgen så att vila den här sista helgen inför årets eldprov blir det inget av med.

Just det... Om en vecka smäller det!
Dags för 9 mil på längdskidor.
Jag måste säga att jag tycker att jag är så bra förberedd som jag skulle kunna vara.
Nu är det bara att hoppas att jag lyckas vara frisk, att utrustningen håller ihop och gärna ett bra före så kommer det att bli en superhärlig upplevlse!

Appropå superhärliga upplevelser så var det ju en sådan igår när Anja genomförde sin bragd!

En annan härlig upplevelse kommer jag nog få på en inflyttningsfest ikväll!
Och ikväll... Ska Anna Haag eller Kalla kunna bjuda upp till kamp igen?
Den som lever får se...

Och för den som tittar på OS ikväll kan jag bjuda på en extra fundering. Är inte SVTs krönikör Jonas Karlsson fasligt lik mannen på ICAs vete-tortillas förpackning?
Jag tror att det var från tiden innan han började på SVT Sport.
I bakgrunden skulle det kunna vara en suddig Pernilla August...

2 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
19 februari 2010 kl. 18:08

Vi får fråga honom via facebooksidan :)

Anonym sa...
19 februari 2010 kl. 18:14

Nja vet inte det, möjligen Pernilla då..

M

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.