Dagen före lucia

Här får ni se lite av resultatet från gårdagens härliga julbak.
Det var jättetrevligt så tack till er som var med och gjorde kvällen!

Nedan ser ni Calles bilpark. Själv hade jag fullt upp med mina chocalte chip cookies så jag kan inte ta på mig något ansvar för att inte ha räckt honom en ny pepparkaksform...

När min smet var klar så gick jag och bakade upp resten av pepparkaksdegen. På bilden ser ni mitt allra första egengjorda pepparkakshus!!!

Jag är mycket stolt :)
Kanske borde jag skriva den där hållfasthetstentan på måndag trots att jag inte läst kursen... Uppenbarligen så kan jag ju det rent praktiskt så hur svårt kan det vara teoretiskt???

Nu väntar matlab/skidskytte och sen julfest och luciatåg med kören!

4 kommentarer:

Anonym sa...
12 december 2009 kl. 14:31

Mycket imponerande, kan det vara en FIAT 126P kanske...

M

Kristoffer Darj sa...
12 december 2009 kl. 17:48

Tycker nästan den ser lite stor ut för det. Där i mitten är det två ir-sensorer som jag byggt i alla fall.

Anonym sa...
17 december 2009 kl. 19:19

Det ser ut som att ni klarade julbaket ganska bra på egen hand! Kram och God Jul!! Loppan

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.