För ES i tiden...

Denna helg blev ju synnerligen lyckad då den innehöll en förträfflig ES fyller 10 år-fest! Många vänner som jag inte har träffat på länge, skön stämning, skojiga tal och underhållning varvat med god mat!

Det var också en möjlighet att få träffa nya och unga ES-are vilket jag tycker är jätteroligt. I många av dem kan jag se samma iver som jag upplevde att jag hade (och fortfarande har såklart!). Det ger en känsla av stolthet att ha gått en utbildning som bara växer och blir mer och mer aktuell.
Fast det känns att jag har varit med ett tag då jag faktiskt gick på ES fyller 5 år-festen under min allra första höst i Uppsala. (ES = Energisystem för er som undrar)

Något annat som är bra är att min förkylning är på utgående. HURRA!!!
Det i sig är ju något att vara tacksam för, men skulle ha kunnat vara extra underbart med tanke på att det är fullgott skidföre alldeles utanför knuten!
Men... dessvärre befinner sig mina längdskidor i Sveg. Typiskt.

Ja, ja... Jag är nog expert på att inte ha min längdskidutrustning där jag själv befinner mig, så det är inget konstigt. Det får bli lite vinterlöpning istället och det är ju inte allt för långt kvar tills att det är dags att åka hem och fira jul.

Under kommande vecka ska jag och E göra klart det allra sista fixet på vår rapport och lämna den till våra opponenter så att de har tid att granska arbetet fram till vår redovisning. Sen kommer det ju såklart hända en massa andra spännande, roliga och mysiga saker!

Så mycket att se fram emot!

1 kommentarer:

Anonym sa...
6 december 2010 kl. 18:22

Kan det möjligen vara en sidenkreation? Ni ser ju ut att ha trevligt i alla fall...

M

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.