Pust!

Mycket är det som händer och fötter...
Men nu börjar jag uppleva ett uns av kontroll igen...

I söndagskväll var jag och K och såg på bio.
Det blev Tim Burtons Alice i underlandet i 3D.
Tanken var länge att gå och se Avatar också men den var fullbokad in i det sista och nu har den slutat gå i Uppsala som en 3D-film.

Alice i Underlandet var i alla fall ännu en bra Burton-rulle. Precis så annorlunda och bra som hans filmer brukar vara.

Själva 3D-upplevelsen var också häftig men samtidigt så tyckte jag att det var lite jobbigt.
Jag kände mig tvingad att hålla fokus där någon annan ville att jag skulle fokusera och det var lite tungt för skallen.

Summan av kardemumman var i alla fall att absolut var en upplevelse värd sin investering!

3 kommentarer:

Anonym sa...
10 mars 2010 kl. 07:31

Curiouser and curiouser...
Blev riktigt sugen på att läsa om böckerna

Kristoffer Darj sa...
10 mars 2010 kl. 21:26

5 av 5 tummar upp till bioupplevelsen i allmänhet och filmen i synnerhet.

Kristoffer Darj sa...
11 mars 2010 kl. 07:11

Tredje tågresan utan nytt blogginlägg.
Vad är detta! Har väl aldrig hänt i bloggens historia tidigare

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.