Tillbaka till verkligheten

Hela helgen var jätteskön och precis vad jag behövde.

Känns dock lite motigt att komma tillbaka och kasta mig in i rutinerna igen, eftersom jag vet att när jag nu hoppar in i hamsterhjulet så kommer det att dröja ganska länge innan jag får ta en liten rast igen.

Här väntar en hektisk period med grupparbeten, inlämningsuppgifter till höger och vänster, labbar och labbrapporter och innan man hinner blinka är det tentaperiod.
Lägg där till att den mesta lediga tiden skall ägnas åt längdåkningen och fullt fokus mot sista söndagen i Februari.

Fast... Samtidigt är det kul!
Det sämsta med att vara mitt upp i allting är just att man är mitt upp i allting och inte hinner märka att tiden verkligen springer fram.
Det är svårt att stanna upp och njuta ordentligt.
Får försöka stanna upp lite oftare och reflektera över hur bra livet är egentligen. Minst en gång om dagen...

En stor ros till mamma (och pappa) som skickade med både älgkött och lingon!
Mums!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.